Rahsia Di Sebalik Memiliki Payudara Besar

Rahsia Di Sebalik Memiliki Payudara Besar.Kebiasaannya golongan wanita menginginkan untuk memiliki payudara bersaiz besar.Ini dikatakan,sebagai daya tarikan dan juga penampilan yang lebih menarik.Terdapat ciri-ciri daya tarikan yang lebih terserlah untuk wanita yang mempunyai saiz Payudara Besar iaitu:
  
                                    
Agar lebih terserlah

Wanita yang mempunyai payudara kecil kurang menyukai penampilan mereka kerana mereka merasa tidak menarik dan kurang terserlah. Mereka tidak mempunyai kebebasan dalam berpakaian ini kerana kebanyakan reka bentuk pakaian wanita akan kelihatan lebih seksi digunakan oleh wanita berpayudara besar.

Meningkatkan kepercayaan diri 
Majalah, filem dan iklan-iklan di Televisyen membuat penampilan wanita berpayudara besar lebih positif daripada yang berpayudara kecil. Hal ini membuat ramai wanita yang mempunyai saiz buah dada yang kecil merasa aneh dengan tubuh mereka. Perasaan aneh tersebut pada akhirnya lebih mengarah pada perasaan minder atau rasa rendah diri. 
Menjadi perhatian lelaki 
Payudara adalah salah satu daya tarikkan seksual untuk lelaki. kebanyakan lelaki saiz payudara menentukan minat mereka secara seksual. Wanita berpayudara besar cenderung mendapatkan perhatian yang lebih besar daripada yang mempunyai saiz kecil. Walaupun tidak semua, tetapi secara umum boleh dikatakan lelaki sangat menyukai payudara besar. 
Meningkatkan daya seks anda 


Tidak dapat dinafikan bahawa lelaki visual,kebiasaannya mereka selalu mencari wanita yang mempunyai saiz payudara yang besar,ini lebih menarik bagi mereka. Mempunyai payudara besar boleh meningkatkan dan memperbaiki kehidupan seks anda sebagai lelaki sering diaktifkan dengan wanita berpayudara besar. 

                                         
Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!

4 ulasan :

✿INA AINAA✿ berkata...

Ala kalau sebesar bola sepak pun tapi kalau tak funtion, tak boleh keluarkan susu untuk anak2 nanti, tak guna juga.. so bersyukurlah macam mana sekali pun yang kita miliki.. =)

Unknown berkata...

he he...tul tu terima seadanya.

Tanpa Nama berkata...

mmmmmmm hurm;-((

Tanpa Nama berkata...

a bathing ape
yeezy 350
giannis antetokounmpo shoes
kd 12
jordan 12
jordan shoes
curry 8 shoes
golden goose
off white hoodie
kd shoes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,