Akhirnya Masalah Login Nuffnang Selesai

Hampir sebulan lebih tak boleh nak login nuffnang .Akhirnya Masalah Login Nuffnang Selesai juga.Puas aku cari tutorial nak settlekan masalah ini,tapi tak berjaya.Banyak kali hantar tiket tetapi tetap error.Ada yang kata login menggunakan facebook tetap tak boleh juga.Kenapa tak boleh login nuffnang.

Entah macam-mana satu ari tu aku tengok website nuffnang,aku scroll ke bawah terjumpa nuffnang x aku pun cuba nak tahu.Bila aku buka nuffnang X aku try log in.Baru aku sedar aku telah membuat kesilapan.Sebelum ni aku memang ada tukar email,tapi masa tu line internet aku problem dan tak dapat pengesahan dari nuffnang.

Bila aku nak login aku guna email lama di situ berlakunya servor error.Bila aku cek gmail, nuffnang ada email dan telahpun approve.Emm..pening di buatnya,walaupun earnings aku tak banyak mana,tapi nak tahu juga,nak tengok jumlah trafiK dan juga keywords yang orang cari dalam blog aku.


Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,