Rahsia Wajah Wanita

Mungkin ada kebenarannya ataupun sekadar kebetulan sahaja.Ini merupakan tajuk entry pada kali ini iaitu tentang Rahsia Wajah Wanita buat pengetahuan anda.Wajah Wanita yang cantik merupakan daya tarikan bagi seorang lelaki apabila melihatnya.


Wanita Berdagu Bulat

Ada yang mengatakan wanita yang mempunyai dagu seperti bulat telur dikatakan ia tidak suka berbohong.Tidak mahu melakukan tindakan secara melulu dan kesetiaan terhadap cintaya boleh di percayai.

Wanita seperti ini mampu memberikan kebahagiaan buat suami dan mampu menjadi pelindung keluarga bahkan ia juga tidak suka bertengkar.

Wanita Berdagu Runcing

Wanita yang mempunyai dagu runcing lain pula perwatakan dan sikapnya.Sepintas lalu ia kelihatan ramah,tenang dan hidup teratur.Sayangnya anggapan itu tidak benar bila dalam hatinya bergolak atau merasa tidak sesuai dengan orang lain.

Secara tiba-tiba pula ia akan beubah menjadi seorang yang cerewet.Tanpa segan silu mengeluarkan kata-kata yang kurang sopan.Ia selalu menjadi mangsa cinta dan mudah jatuh cinta bahkan juga mudah melupakannya.Wanita ini biasanya berwajah cantik dan ramai lelaki mudah jatuh hati padanya.

Wanita Berdagu Besar Dan Tebal

Wanita berdagu bulat dan tebal biasanya pandai berpura-pura.Ia kurang memerlukan kehadiran seseorang lelaki,sedangkan nafsu seksnya amat besar.Apabila jatuh cinta maka segala apa yang dipertahankan mudah terlerai.

Tetapi ia mempunyai banyak kelebihan seperti otaknya mampu menyelesaikan persoalan yang tidak mampu dilakukan oleh wanita lain.Juga memiliki bakat besar dalam sgala hal juga berpotensi untuk jadi kaya.

Wanita Berdagu Panjang

Wanita berdagu panjang memiliki watak yang bijaksana.Ia tidak cerewet dan berpura-pura dan bertenang menghadapi masalah yang datang dengan berfikir dengan kewajarannya untuk menyelesaikannya.

Pandai menjaga kehormatan baginya kehormatan wanita hanya akan diserahkan untuk insan yang bergelar suami sahaja.Ia juga mempunyai watak sebagai seorang pendendam.

Apa yang diperkatakan diatas hanyalah sebagai bahan bacaan sahaja.Ia tidak boleh dijadikan sebagai ukuran untuk melevel diri seseorang...

Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,