Tanda-Tanda Mati Pucuk

Info ini khas bagi kaum lelaki untuk mengetahui Tanda-Tanda Mati Pucuk bagi mereka yang bakal bergelar suami ataupun yang telah pun mendirikan rumah tangga,agar dapat memberikan kebaikan dan juga kebahagiaan buat mereka.


Antara tanda-tanda mati pucuk yang di senaraikan untuk pengetahuan anda adalah seperti berikut:Lihat ini...

1. Zakar tidak mampu menegang.Ia dikategorikan jenis mati pucuk yang parah dan biasanya berlaku pada purata satu orang dalam seratus lelaki.Ia merupakan mati pucuk yang paling di takuti  setiap lelaki.

2. Zakar lembik dan tidak berupaya melakukan hubungan intim.Mani keluar sebelum melakukan hubungan.Dikategorikan jenis mati pucuk yang mendukacitakan.Masih boleh diubati dan mungkin berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.

3. Zakar tegang tetapi tiadak dapat memancutkan air mani.Ia juga termasuk kategori mati pucuk,kerana akan menyebabkan seorang lelaki itu terpaksa berhenti beraksi kerana keletihan dan kelesuan.

4. Zakar tidak tegang berkeadaan seperti biasa.Ia juga disifatkan jenis mati pucuk.Ada yang mengatakan lemah syahwat atau lemah tenaga batin.Jenis ini sering melanda kebanyakkan lelaki.

Harap-harap anda tidak tergolong dalam masalah di atas kerana ia bakal memberi kesan kepada kebahagiaan rumahtanga anda.Sekiranya berlaku pulihkannya sebelum terlambat dan dapatkan cara mengatasinya.Disini...


Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,