Jimat Duit Membeli Topup | Selepas GST

Terima kasih kerana singgah membaca entry ini mujurlah cepat bertindak terima kasih kepada rakan yang memperkenalkannya.Kini lebih Jimat Duit Membeli Topup | Selepas GST yang lebih menguntungkan.


Siapa yang tak nak berjimat ditambah banyak barangan dipasaran yang telah dikenakan GST ini kan pula pembelian topup yang juga merupakan keperluan pada masa kini.Jika penggunaan topup rm30 sebulan kini nak bayar rm 31.80 sen.

Tapi kini dah jumpa jalan penyelesainnya dan mengurangkan sedikit bebanan pasal topup apa yang diberikan sememangnya puas hati boleh lihat statistik dibawah ini.


Terpulanglah pada anda ini merupakan reality sebenar apa yang dibayar dan diterima dari pembelian topup oleh pengguna Sim Kad Tone Excel.Sememangnya berbaloi hanya membeli sim kad yang berharga rm95.40 sen apabila anda topup ini yang anda akan dapat.


Ingin ubah persepsi dan berjimat dalam penggunaan topup boleh komen dibawah ini atau email di aimanfirdauss@gmail.com ataupun terus ke website saya di Sim Kad Wow

1 ulasan :

adam berkata...

kena cari alternative dari beli top up dengan GST. Saya beli top up online kat 11street.my untuk Celcom, Maxis, Digi dan U-Mobile ada GST tapi saya tak kisah sebab promosi sekarang dapat 10% credit that mean saya dapat credit 1.06 @ RM 1.06 yang saya boleh guna untuk next purchase if beli top RM 10.60 termasuk GST saya perlu bayar hanya RM 9.54. Jika masih ada promosi yang sama saya dapat credit 1.06 @ RM 1.06 untuk 2nd purchase jugak. So consider masih jimat. Singgahlah blog saya jika nak tahu pasal 11street.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,