Pendapatan Pasif Sememangnya Menarik

Jika sebelum ini saya menyertai banyak program buat duit online seperti affiliate,dropship,promosi link iklan dan sebagainya.Tapi pendapatan yang saya perolehi tidak sama dengan Pendapatan Pasif Sememangnya Menarik dan memberi kepuasan.


Apa yang saya perkatakan mungkin sedang bermain difikiran anda dan timbul tanda tanya. Pendapatan pasif berbeza dengan pendapatan yang diterima seperti kita menjual satu produk dan pendapatan yang diperolehi dari gaji kita berkerja.

Pendapatan pasif bermaksud  pendapatan yang kita perolehi dari satu penjualan dan pengguna yang menggunakannya akan memberi kita pendapatan secara berterusan selagi mana ia menggunakan produk tersebut.

Biasanya bisnes yang memberi pendapatan pasif ini berkonsepkan rangkaian dan menjalalankan perniagaan membekal satu produk perkhidmatan yang merupakan satu keperluan pengguna dan mempunyai pasaran yang luas.

Contohnya prepaid @ kad tambah nilai prabayar yang digunakan oleh setiap orang dan juga satu keperluan bagi orang yang menggunakan handphone hingga berpuluh juta pengguna handphone di Malaysia.

Itulah kehebatan pendapatan pasif sebagai contoh saya merupakan promoter simkad handphone bila saya jual pada orang saya akan dapat bonus penajaan dan mendapat komisyen dari nilai top up mereka.

Selagi mana mereka menggunakan simkad yang saya jual kepadanya selagi itu saya akan terus menjana pendapatan tidak kira masa dan ketika umpama saya mempunyai kedai top up sendiri pada hal mereka topu up dimana-mana kedai.

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,