Cara Nak Tahu Wanita Sudah Hilang Dara

Entri ini di tulis sekadar untuk pengetahuan pembaca blog ini.Mungkin yang terkandung di dalamnya hanya secara kebetulan ataupun memang sahih,mari kita lihat beberapa tanda Cara Nak Tahu Wanita Sudah Hilang Dara.Sememangnya dara amat penting untuk menentukan kesucian seseorang wanita.



Bagi lelaki yang dalam perancangan mencari calon isteri mungkin entri ini sedikit sebanyak dapat membantu anda untuk mencari wanita yang masih suci.Mari kita lihat di bawah ini.
Mata
Gadis yang suci matanya berseri-seri, tidak ada lebam-lebam,kedutan dan garis-garis pada matanya.Jika bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci. 
Dahi
Gadis yang masih suci, dahinya licin.Bila selalu melakukan hubungan seksual, licinnya akan hilang, malah yang timbul kedutan iaitu garis-garis yang kadangkala boleh nampak ketika bercakap.
Hidung
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum di sentuh oleh lelaki, hujung hidungnya biasanya berwarna kemerah-merahan, jika pernah melakukan seks, hujung hidungnya akan nampak merah. Gadis yang tidak suci pada  hujung hidungnya kelihatan merah tetapi merah pucat.
Punggung
Punggung gadis yang pernah mendapat sentuhan lelaki akan menjadi besar, tidak kental, nampak macam jatuh.Ini di sebabkan ketika melakukan hubungan seks,hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan,ketika masa memuncak (orgasme), punggung gadis menjadi tegang. Apabila sudah selesai, punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh.Gadis yang masih suci, punggungnya kelihatan kental, tegang,dan tidak jatuh.

Perut
Bila seseorang gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit.ini terjadi kerana ketika sampai ke puncak, gadis itu tidak tahan dan menahan dibahagian perut. Otot-otot bahagian perut menegang ketika orgasme.Ketika itulah perut itu mengembang dan membuncit. 

Buah dada


Peranan buah dada bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti bahawa gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurangan dan membesar sedikit daripada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. 

Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,