Lelaki Juga Mudah Menangis

Tidak dapat dinafikan lelaki memang terkenal dengan sikap egonya,dalam apa jua yang di lakukan sememangnya ia ingin dilihat tampil bergaya namun ada sebilangan yang tak macam tu.Lelaki Juga Mudah Menangis,sebagai manusia biasa yang punya perasaan apabila hati mengemudi emosi akan gugurlah air mata kejantanannya.



Menangis biasa dikaitkan dengan golongan wanita tetapi apabila lelaki yang menangis pasti ramai yang pelik dan jadi tanda tanya.Mari kita lihat apa punca seorang lelaki mengalirkan airmatanya.

Kematian Orang Yang Disayangi
  • Ia turut merasa kehilangan orang yang disayangi apabila mengahadapi situasi perit seperti kematian.sudah pasti jasadnya tidak tertanggung menahan kesedihan.Contohnya kematian melibatkan isteri,ibu dan ayah.
Kegagalan
  • Tidak semua lelaki mampu menanggung kesedihan akibat kegagalan.Paling ketara apabila mereka kegagalan dalam hubungan rumah tangga dan juga kerjaya.
Bergelar Ayah
  • Menyaksikan saat isteri melahirkan di bilik bersalin pastinya memberi keinsafan apabila melihat si isteri menahan kesakitan dan bertarung nyawa demi zuriat tercinta pasti mengundang perasaan terharu dan sedih.
Kesyukuran
  • Terlalu gembira apabila berjaya mencapai sesuatu kejayaan yang di impikan setelah bersusah payah berusaha sekian lama.
Keinsafan
  • Apabila mendapat petunjuk menjadi insan yang lebih baik antara sebab lelaki mudah menangis ini kerana selepas menerima hidayah,mereka mudah tersentuh mengenangkan dosa-dosa silam yang pernah di lakukan.                                                                                                                                                                                                    
Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,