Cara Mengatasi Masalah Susah Tidur

Mungkin ramai yang mengalami kesukaran untuk tidur pada waktu malam dan sedang mencari Cara Mengatasi Masalah Susah Tidur.Dalam entry ini terdapat tips mudah yang boleh anda amalkan sekiranya sukar untuk melelapkan mata.


Tidur merupakan suatu keperluan untuk merehatkan tubuh badan,setelah penat dalam seharian.Jika anda mengalami kesukaran untuk tidur pada waktu malam,anda boleh amalkan dengan memakan madu lebah.Mungkin ada yang belum tahu benarkah dengan makan madu lebah kita boleh tidur.

Ianya perlu disertakan dengan secawan kopi,maksudnya di sini,langkah pertama ambil madu lebah lebih kurang dalam dua sudu dan anda makan selepas itu minum pula dengan air kopi.Apa-pun anda baca dulu doa untuk tidur terlebih dahulu.Dalam masa yang singkat sahaja,kesan mengantuk akan menyelubungi mata anda.

Semoga tips ini dapat memberi manfaat dan membantu anda,walaupun banyak tips-tips lain mengenai cara mengatasi kesukaran untuk tidur.


Puaskan Isteri Di Ranjang...!!!
Mencari Kerja Di Rumah...!!!

2 ulasan :

✿INA AINAA✿ berkata...

Minum dengan air kopi???? serius?? bukan lg segar ke??? perghhh.... nak try esok.. ena selalu pergi mandi air pns then minum susu...

Unknown berkata...

Ini tips dari org veteran,,,sebab dah campur dengan madu itu yang membuatkan mata mengantuk,try dulu insyallah mujarab.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
==>> TERIMA KASIH DI UCAPKAN KERANA MEMBACA BLOG INI,,,Klik LIKE... ! UNTUK SUPPORT PAGE INI,,,